Ölands Skördefest

Jag har blivit en pensionär, det skrynkliga russin jag i hela mitt liv fruktat har jag förvandlats till över en natt. Gammal och skröplig, inte längre bra till något förutom att gnälla på ungdomar som sätter upp fötterna på sätet på bussen.

Jag ska på Ölands skördefest. Det är "Fårets Dag" idag. Det är ett sånt jävla mirakel att jag får något av en mental orgasm bara jag tänker på det. Men vad ska jag göra? Ibland måste man väl ställa upp för varandra också och nu är det så att frugan här vill åka till Öland. Själv hade jag inget bättre alternativ på aktivtet än att ta en lång sovmorgon så jag fick ge med mig. Jag fick ju i alla fall sova till 10...

Det här blir nog förresten det sista meningslösa inlägget (man ska aldrig säga aldrig i och för sig) på den här bloggen. Jag har tänkt att den här bloggen ska bli något av en kulturskatt för framtida internetforskare och då kan jag inte fylla den med massa meningslöst dravel. Time to shape up! Från och med nu skriver jag bara saker som är intressanta.

Kommentarer
Postat av: Tim

härligt att se dig växa upp Dag! Se det inte som en pensionärsaffär, se det mer som fritidsforskning - citerat Jeppe aka batman.



Skitkul att du håller dig sysselsatt, men du borde fan komma upp till Motala en helg snart och hälsa på oss!



Ha det bra :)

2008-09-29 @ 23:12:10
Postat av: Anonym

låter som en god ide att ställa upp för frugan :) sånt får man en stjärna i himlen för !



tack för ölands trippen



puss

2008-09-30 @ 16:33:04
URL: http://miasdag.blogg.se/
Postat av: Chris

Ja vad är det här för dravel?



Unfuck yourself!

2008-09-30 @ 21:21:00
URL: http://kristider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0