Ensam kvar...

...som det gamla punkbande Charta 77 skrev. Jag har blivit ensam kvar här i kalla Sverige, för min Mia har åkt till Thailand för att jobba. Det suger riktigt ordentligt, det är faktskt helt jävla värdelöst om jag ska tala klarspråk. De goda nyheterna är att jag bokat en biljett till thailand, jag ska iväg 4 veckor från och med den 17:e januari så nerräkningen har börjat. Det är redan den 19:e nu och planen för att få tiden att gå undan är att åka runt som ett skott till vänner och bekanta för att fördriva tiden och hälsa på. Ett besök till den kära hemstaden är planerat till nästa vecka, sen ska jag försöka hinna med Skåneland också någon gång.

Puh, detta är inte alls roligt, i fredags var allt jättebra, idag är allt grått och tråkigt. Om man nu får vara så klychig...  

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Jag kommer och hälsar på i Thailand, my old friend!

2008-10-19 @ 20:07:24
Postat av: Gutegirl

Ja, man får vara klyschig. Själv vill jag ha lite snö så det slutar vara så satans grått.

2008-10-31 @ 13:33:20
URL: http://gutegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0