En sida av upplevelser

Vill du hoppa fallskärm? Köra en F1 bil? Kanske är en schysst whiskeyprovning något för dig? Det kanske låter som om jag har gett mig in i reklambranchen men nej nej, jag har sprungit över en helt fantastisk hemsida idag, http://www.liveit.se/. Där kan man beställa alla möjliga upplevelser, allt från att provdricka grönt te till att åka till sydafrika och åka med i ett jaktflygplan.

Jag har redan nu börjat fila på en lista över saker jag ska ha gjort innan jag blir för gammal och just nu ser den ut ungefär så här:

1. Flyga ett jaktplan i Sydafrika helt själv.
2. Pressa upp en F1-bil i 300km/h
3. Hoppa fallskärm
4. Extrem Forsränning
5. En avslappnande fisketur i Dalarna

Hur ser Din lista ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste se pyramiderna. När jag gjort det är det lugnt sedan.

2008-10-17 @ 12:52:29
Postat av: mia

jag tycker din blogg ä lite oaktiv..

skriv så jag kan läsa



kommer sakna dej SÅÅÅÅÅ mycket så din blogg blir mitt substitut



Massor av pussar

2008-10-17 @ 23:39:55
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0