Det finns alltid någon som har det värre

Shure, det är typ vinter, det är kallt som fan, det är mörkt, jag är ensam, jag är seg, jag har tappat min motivation att roa mig och jag har massa pluggande att se fram mot i ytterligare tre månader innan jag äntligen får åka till thailand och hälsa på Mia i en månad. MEN! Det finns som bekant alltid dom som har det värre, och jag har i alla fall inte orsakat en bröllopskatastrof.

http://www.todaysbigthing.com/2008/10/13

Hm, jag var inte en speciellt bra datanörd, jag ville ju ha videon i min blogg. Om någon vänlig själ vet hur man troxar ihop detta så berätta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ännu inget kort på dig och Mia i brevlådan. Har du verkligen postat det?

2008-10-22 @ 19:18:01
Postat av: Dag

Vad konstigt, jag la det på lådan i söndags.

2008-10-22 @ 19:36:10
URL: http://slentrianen.blogg.se/
Postat av: hardutråkigt?

rekommenderar Barry and Stuart.

Speciellt "Suicide in C sharp"

2008-10-25 @ 15:17:41
Postat av: batman

ditt jävla patrask du får komma hem till motala så kan vi del på en box rött i stadsparken så glömmer du allt om mior, vinter och tristess.

2008-10-27 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0