Tillbaka till framtiden

Inte för att något av det jag tänker skriva nu har att göra med rubriken "Tillbaka till framtiden" men jag har alltid velat skriva en sådan rubrik och jag tror inte mina chanser att få göra det på någon skräpig lokaltidning i framtiden är speciellt stora.

Igår fick jag svart på vitt att något är fel med moder jord, jag fick ett MYGGBETT! Det är för fan november, INGA myggor ska finnas nu, ännu mindre ska de bita mig. Men nu sitter det där på vaden som ett stopljus, ett stort rött myggbett. Tack så jävla mycket. Jag har ju hört snacket om klimathotet och allt det där men inte trodde jag i min vildaste fantasi att det skulle få såna radikala konsekvenser. Nu när jag har fått en knäpp på näsan av naturen så har jag dumpat bilen, slängt ut freonkylskåpet, anlagt ett naturreservat i min lägenhet och agerat värdmamma för ett gäng fridlysta vargungar.

Jag gör min del - vad gör Du?

Jag gjorde även en propagandabild som jag hoppas ska kunna påverka de stora massorna. Skriv ut ett exemplar du med och sprid budskapet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa! klimathotet ar det storta problemet pa var jord, ta hand om var miljo annars slutar det illa



fast jag ar en dalig miljokampe... buuuu for att vara reseledare och stodja att alla gaster reser flyg langt langt och fororenar

men de ar ju kul a resa...



Alskar dej!



puss

2008-11-09 @ 08:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0