Insomnia



"When you got insomnia, you´re never really asleep and you´re never really awake"

Jag vete fan vad det är som händer här men inte sover jag i alla fall. Jag vill sova, jag försöker sova, jag måste sova men nejj, jag är vaken. Hela tiden känns det som. Jag har typ potatismjöl i skallen nu, jag sitter och funderar över något vettigt att skriva men det står helt still. Alla mina tankar är just nu fokuserade på två saker, och förutom hur jag ska lösa det här med att sova så tänker jag bara på en liten tjej som befinner sig 2000 mil från mig. Hur fånigt det än kan låta så är det så det är.

Nu måste jag fanimej få sova.

Kommentarer
Postat av: mia

den där tjejen nu tänker på... hon tänker på dej oxå...

å saknar dej en massa!

2008-11-12 @ 12:51:59
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0