EN ANONYM DATAVÄRLD



JAG HAR INSETT EN SAK, I EN DIGITALISERAD VÄRLD ÄR VI ALLA LIKA, ALLA ÄR HÄR PÅ SAMMA FÖRUTSÄTTNINGAR. DETTA GÖR I SIN TUR ATT INGEN UTMÄRKER SIG, IBLAND ÄR DET BRA (SOM NÄR IDIOTER FÖRSÖKER UTMÄRKA SIG) MEN IBLAND ÄR DET DÅLIGT (SOM NÄR DOM SOM VERKLIGEN HAR NÅGOT VIKTIGT TT SÄGA FÖRSÖKER UTMÄRKA SIG, SOM JAG ALLTSÅ).

TUR DÅ ATT JAG HAR KOMMIT FRAM TIL DEN ULTIMATA LÖSNINGEN!!! STORA BOKSTÄVER OCH EN ÖVERANVÄNDNING AV UTROPSTECKEN!! HELST PLÖSTLIGT TROR FOLK ATT MAN SKRIKER, OCH SKRIKER GÖR MAN JU BARA NÄR NÅGOT KRÄVER EXTRA UPPMÄRKSAMHET.

SÅ FRÅN OCH MED NU, STORA BOKSTÄVER OCH UTROPSTECKEN - ETT NYTT SÄTT ATT KOMMUNICERA!!

Kommentarer
Postat av: hardutråkigt

Nej,

vi har inte samma förutsättningar - möjligen existerar vi under samma (tekniska) villkor, men vi behöver inte skrika för att få uppmärksamhet. Det är att regrediera om man tillämpar det i vuxen ålder. Dessutom hjälper ett rättstavningsprogram till så att man blir tagen på allvar (om man inte korrekturläser ordentligt!).

PS behöver inte publiceras DS

2008-11-13 @ 21:52:29
Postat av: Anonym

det ser ju så agresivt ut med stora bokstaver...

små ar battre tycker jag



2008-11-15 @ 12:58:44
URL: http://miasdag.blogg.se/
Postat av: gutegirl

Men va fan!!!!!!!!! Har du fastnat på familjeliv/lunarstorm igen???????????????????!!!!!!!!!!!

2008-12-27 @ 18:46:46
URL: http://gutegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0