Återuppståndelsen

Hej go´ vänner! Eller ni läsare som fortfarande finns kvar rättare sagt. Er tillgivna slentrian har uppstått från de döda. Jag led ett fruktansvärt nederlag i kampen om livsglädjen, kombatanten var vintern med tillhörande vinterdepression. Utanför tid och rum kämpade vi som två vilda demoner tills jag till slut fick se mig besegrad.

DOCK! Mina vänner, det finns alltid ett dock i en saga av denna karaktär, återuppstod jag, och därmed sällar jag mig till gruppen av de stora personligheterna genom historien. Det är nu Jag, Jesus och Gandalf i det sällskapet.

Jag mår bättre, jag är en glad och frisk människa. Jag saknar mitt hjärta väldigt mycket fortfarande men har blivit välsignad av förmågan att blicka framåt. Snart är vi tillsammans igen.

Som direkt respons på att jag numera har ett öppet och ärligt sinne fick jag idag en belöning. I åratal och åter åratal har jag kämpat med det djävulska spelet MS röj - storröjaren. Jag har aldrig klarat det. Tills nu. Jag är så lycklig.


Kommentarer
Postat av: mia

åh vad du är duktig!

jag har lyckts klara den som är ett snätt lättare 2 gånger här nere i thailand, å gissa hur många gånger jag spelat? MASSOR



ms röj är svårt.. men kul

å du är duktig :)

puss

2008-11-08 @ 07:43:17
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0